Ny blogg!

februari 23, 2014

Nu har jag tänkt börja blogga igen! Men inte själv, utan tillsammans med Lina Hjorth, och inte här, utan på vår gemensamma, nya blogg Nere i Söderort. Det blir en större blandning av politiska, juridiska och ekologiska frågor, men samtidigt mer knutet till Stockholm och Söderort. Välkommen att följa oss där!

Att jag inte har bloggat det senaste året innebär inte att jag inte har skrivit, men ofta längre än vad som gör sig på en blogg. En del finns samlat här: https://lu.academia.edu/RikardWarlenius

Tills vidare befinner sig alltså denna blogg i träda.

2 svar to “Ny blogg!”

  1. Bjorn Pettersson Says:

  2. Bjorn Pettersson Says:

    Hej, vilken bra start p nya veckan!! Upp och trnade i gym, innan frukost. t sen grt och mackor, hrdbrd s godt. Var upp till Tobbe och pratade om att jag o han r matansvarig nr vi reser till fjllen om ett par veckor. Kul!! Sen var jag ut med chefen Nicke och tog en promenad, drygt 20 minuter. Det r vrvder och det r sknt. Men str mej p krkorna som kraxar. Och s blir det nu en diet lunch, 115 kalorier. Gller att ha fokus. Till middag ska jag steka lite kebab. Och nu sr jag fram emot att ka bil em/kvll och handla mjlk och tobak och lite annat. Har haft huvudvrk, men det var nog fr att jag druckit fr lite kaffe och s r det vl abs pga att sockret r p vg bort frn min kropp. Har mina minnen och jag har skrivit nnu ett brev till ma o pa, men tror inte de r mottagliga. Fr de tiger som muren och jag r fedt besviken p dem. Varfr sger de inte sanningen? t hell med kungahuset och politikerna, de har inte med mej att gra. Men min barndom, fy och jag mr illa. Hur fr man gra s, som de gjort och ingen tror p mej. Men skit i det, fr snart r jag fri och kanske r det andra som blir inlsta. P onsdag kommer Gvle hit. Men de vill nog inte trffa mej. Fr de har inte hrt av sej, bara till Hanna och Nazuf. S bgge r p vg att slussas ut. Jag vill ha en gen lya, dit bara jag har nyckel. Men det drjer, instlld p att det blir mnga mnader till. Bra och stolt att jag inte dricker lngre. En paus. Men p vran greklandsresa tror jag att det blir en o annan drink hoppas jag. Och kalla l vid poolen s som jag lngtar, allt ordar sej, men frst klara av fjllresan. Nu blir det kaffe och cigg. Och sen blir det en choklad-diet och det r godt, srskilt om man blandar pulvret med lttmjlk. Ha nu en bra dag och kvll och hoppas det lyser lite ol p er. Kram / b.

    Date: Sun, 23 Feb 2014 18:19:50 +0000 To: rose_hoffa_x@hotmail.se


Kommentera

